úterý 14. června 2016

Cestování s dětmi / Svačinka po ruce

Rádi cestujeme. S Chlupáčem ale máme rádi spíš hodně aktivní dovolenou, ještě než jsme měli děti byl pro nás ideální nějaký roadtrip po Evropě. Máme tak slušně projeté Portugalsko, Sardinii, Korsiku, Slovinsko a Rakousko. Už během prvního těhotenství jsme se rozhodli, že děti k tomu povedeme taky, pokud to jen trochu půjde. Snad děti tuto naši vášeň zdědí a budou dobrými parťáky na cestách. Sardinii a Korsiku jsme vlastně projezdili už s Fazůlkou (Klárou) v břichu. Doletěli jsme někam letadlem, půjčili si auto a cestovali jsme sem a tam, pomalu každou noc jsme spali v jiném Bed&Breakfast. Teď s malými dětmi jsme museli (chtěli) trochu slevit z nároků, stěhovat se každý druhý den do jiného hotelu mi pro děti přijde dost stresující.

Na první letošní dovolené v Itálii (vyrážíme už za 14 dnů) budeme většinu času trávit někde venku v horách - na túrách nebo procházkách. Klára bude chodit sama a až bude unavená, poputuje do krosny. Kubík to má spočítaný, budu ho nosit v nosítku (musím se ho ještě naučit šoupnout na záda) a když terén dovolí, bereme golfky. Vyrazíme ráno a na hotel se vrátíme později odpoledne, musíme mít teda všechno důležité s sebou. Oblečení, pití, svačinky a obědy, pamlsky, zkrátka vše. V horách toho zas tolik nekoupíme. Při promýšlení dovolenkového nákupního seznamu jsem musela zvážit i tuto skutečnost.

Při hledání nějaké termotašky na jídlo jsem na svém oblíbeném eshopu feedo.cz narazila na geniální značku 3 sprouts. Ach. Značka nabízí veselé a designově povedené organizéry, boxy a malé úložné prostory na všechno možné. A tak jsem narazila i na svačinovou termotašku 3 sprouts s velrybou. Je obdélníkového tvaru, poměrně velká (cca 23 cm x 16 cm x 18 cm), zvenku stříbrné barvy. Celý horní díl se dá otevřít pomocí zipu, na přenášení má i nastavitelný popruh. Izolace uvnitř tašky udrží potraviny příjemně chladné. Je to věc, která se bude hodit dlouhodoběji, může posloužit jako úkryt pro jídlo na piknik, děti si v něm můžou nosit oběd do školy, příp. svačiny na různé výlety. Je vyrobena z nezávadných materiálů. Pro lepší představu o velikosti jsem do boxu naskládala obědové skleničky pro obě děti, ovocné přesnídávky a dva kusy ovoce.

A když už jsem krásné výrobky značky 3 sprouts objevila, pořídila jsem si i organizér na kočárek s motivem mývala. Je to vlastně taková menší taška, kterou připevníte pomocí suchých zipů na madlo kočárku, jen upozorňuju, nejde zapnout - je otevřená. Což s sebou nese výhody a nevýhody. Nevýhody jsou jasné, ale výhodou je opravdu rychlý a pohodlný přístup k uloženým věcem. Organizér je hezký, nášivka mývala trochu neobvyklá, dětská ale přitom vkusná. Uvnitř tašky jsou dvě izolované kapsy na lahvičky s pitím a jedna malá kapsička se suchým zipem na cennější drobnosti - mě se tam pohodlně vešel mobil, peněženka na drobáky a klíče. Co všechno se do organizéru vlezlo uvidíte na fotkách (peněženka, mobil, klíče, 2 pitíčka, dvě svačinové krabičky, plenka a vlhčené ubrousky, kapesníky, desinfekce).